sobota, 30 sierpnia 2014

Najprostsze, najlepsze, ciasto czekoladowe!

Cześć, dziś podzielę się z Wami moim ulubionym przepisem na cudowne i proste w wykonaniu, wilgotne, czekoladowe ciasto.  Jest to idealny wypiek kiedy mamy mało czasu, albo najdzie nas nagła ochota na coś słodkiego. 


SKŁADNIKI:
*115g miękkiego masła
*szklanka mąki
*szklanka cukru
*łyżeczkę cukru waniliowego (tak ! WANILIOWEGO, oczywiście możecie użyć cukru wanilinowego, ja osobiście polecam zrobić sobie w domu prawdziwy waniliowy cukier, poprzez zasypanie zwykłym cukrem kilku lasek wanilii.)
*2 jajka
*1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
*2 łyżki kakao
*3/4 szklanki mleka 


-masło, cukier i cukier waniliowy ucieramy mikserem na puszystą masę
-ciągle mieszając dodajemy po trochu roztrzepane jajka 
-w osobnej misce mieszamy przesianą mąkę, proszek, kakao
-do masy z masła i jajek dodajemy stopniowo, na przemian mleko i suche składniki, cały czas ucierając
-pieczemy ok.35 minut w 190 stopniach do tzw. suchego patyczka. 









2 komentarze:

  1. Kochana miałam już nic dzisiaj nie jeść ! Ale narobiłaś mi takiego smaka, że szok ah ! :)
    Super, ja w ogóle nie mam talentu ani chęci do wypieków ! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj biorę się za sernik w koncu :)

    http://ipodajtodalej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń