niedziela, 5 kwietnia 2015

CO KUPIĘ WIOSNĄ 2015

Mimo, że na razie pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia, wiosna to moja ulubiona pora roku. Nigdy nie ma tyle kwiatków, tyle kolorów, nie pachnie tak ładnie... Co prawda nie miałam w planie na święcenie jajek iść w kurtce zimowej, ale w głębi duszy wierzę, że to już ostatnie takie dni i niedługo pogoda diametralnie się zmieni.
A skoro się zmieni to wypadałoby i dokonać paru zmian w naszej garderobie. Oglądając blogi, youtuba i pochłaniając inspirację na wielu stronach pokroju tumbrla najprościej będzie jak napiszę, że zapragnęłam paru rzeczy. 
Wiem, wiem, że skoro wiosna to wypadałoby wprowadzić kolory, jakieś luźne, zwiewne materiały. Ja chyba jednak pozostanę przy bardziej stonowanych kolorach, może troszkę bardziej stawiając na biel. 
Dopiero w lato postaram się wprowadzić trochę weselsze barwy, ale jak na razie w głowie mi tylko minimalizm.
Zapraszam do oglądania zdjęć, które może tak jak i mnie, Was też zainspirują.

1.SLIP ON






2.TOREBKA-WOREK







3.RUSSIAN RED






Póki co mam jej zamiennik - Golden Rose Velvet matte nr.18 i bardzo bardzo wszystkim polecam !




4.PASKOWE T-SHIRTY





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz