niedziela, 24 sierpnia 2014

When I do my nails...

Dziś pokażę Wam kilka moich ulubionych paznokciowych trendów. 
Pomimo, i lubię czasami pomalować je na różne zwariowane kolory, 
   głównie na lato, to i tak jestem ogromną fanką klasycznych wariantów. 


MATTE NUDE 




i link do najlepszego na świecie lakieru
Golden Rose nr 26
 7,90 zł




CLASSIC RED 




i moja ulubiona czerwień
Sally Hansen nr. 175  
14,99 zł

BEST FRENCH







MATTE BLACK 




ja na zwykły czarny lakier używam Top Coat



i na koniec moje ulubione ...
TOTAL WHITE 






i biel od 
Chanel ok.100zl


A Wy które z klasycznych  rozwiązań najczęściej stosujecie ?



K.

1 komentarz:

  1. Fajny ciekawy post częsta robię paznokcie jak na pierwszym zdjęciu
    Zapraszam do mnie na bloga do komentowania i obserwowania
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń